Suomen Glaukoomaseura ry - Finlands Glaukomförening rf

Seuran sähköpostiosoite on: suomen.glaukoomaseura "at" gmail.com

Seuran postiosoite on: Suomen Glaukoomaseura, c/o Eeva Ojanen, HYKS Silmätautien klinikka, Haartmaninkatu 4, PL 00029 HUS.

Hallituksen jäsenet:

Past President

Silmätautien erikoislääkäri, apulaisprofessori Mika Harju  (etunimi.sukunimi@hus.fi)

Puheenjohtaja

Silmätautien erikoislääkäri, lääketieteen lisensiaatti Mira Koskinen  (etunimi.sukunimi@hus.fi)

Sihteeri

Silmätautien erikoislääkäri, lääketieteen lisensiaatti Eeva Ojanen  (etunimi.sukunimi@hus.fi)

Rahastonhoitaja

Silmätautien erikoislääkäri, lääketieteen tohtori Marja Honkamo  (etunimi.sukunimi@gmail.com)

Jäsenet

Silmätautien erikoislääkäri, lääketieteen lisensiaatti Aurora Heickell (etunimi.sukunimi@gmail.com)

Silmätautien erikoislääkäri, lääketieteen lisensiaatti Fabian Gielen (etunimi.sukunimi@gmail.com)